Split kao privlačna destinacija danskim blogerima

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 13.10.2014 - 10:44
Stranica poznatog luksuznog danskog bloga Byrosenvinge.com objavila je članak autorice Regitse Cecilie Rosenvinge o gradu Splitu kao destinaciji i njenim utiscima tijekom posjeta Hrvatskoj.

Autorica bloga posjetila je Hrvatsku po prvi put i ostala zatečena količinom dojmova i nezaboravnih uspomena koje je ponijela sa sobom. 

Prva stanica susreta bio je Split, još uvijek nedovoljno poznati hrvatski dragulj kojeg vrijedi posjetiti zbog najmanje pet razloga kako navodi autorica Regitse Cecilie Rosenvinge.
Prvi u nizu razloga posjetu Splitu navodi nezaobilaznu Dioklecijanovu palaču, staru više od 1.700 godina, uz to fantastično očuvanu.

Splitska riva nezaobilazna je atrakcija grada, posjećena podjednako od stanovnika kao i njihovih gostiju tijekom cijeloga dana. Sama riva sa svojim palmama, šetnicom, mnogobrojnim restoranima i barovima nalikuje malom Cannesu, gdje se svakako mora probati tradicionalna šalica kave uz slatki gastronomski zalogaj kao što su fritule.

Svim strastvenim sakupljačima umjetnosti zainteresiranim za hrvatsku kulturu, Galerija likovnih umjetnosti nezaobilazan je izbor. Nakon duge obnove galerija je otvorena 2009. godine u zgradi nekadašnje gradske bolnice, s preko 400 umjetničkih djela koji pružaju savršen način upoznavanja hrvatske kulture. 

Gostima Splita lokalne konobe nude jedinstvene gastro užitke, s ponudom svježe ribe i povrća, na drvenim stolovima i u uskim uličicama uz prijateljsko osoblje.

Split, osim bogatstva povijesnih zgrada i turističkih znamenitosti, svojim gostima nudi lijepu prirodu u neposrednoj blizini, na brdu Marjan prekrivenim gustom borovom šumom unutar koje se smjestio lokalni zoološki vrt i nekolicina teniskih terena. Sa samog brda pruža se zadivljujući pogled na grad i more, a Marjan predstavlja utočište mnogobrojnim sportskim rekreativcima, dostupan hodom iz samog centra grada.

Byrosenvinge.com je osnovan 2013. godine kao online vodič, s ciljem da zainteresira i potakne mlade putnike na otkrivanje novih destinacija i informira ih o ponudi luksuznih hotela, restorana i lječilišta, putem zanimljivih članaka u suradnji s lokalnim ili međunarodnim turističkim zajednicama.