Predstavljen novi vizualni identitet Bola

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 16.06.2014 - 14:22
Bol1
Bol i turistička zajednica općine Bol dobili su novi vizualni identitet.  

Kreiranjem suvremenog verbalnog i vizualnog identiteta, Bol je prepoznao važnost brendiranja destinacije s posebnim naglaskom na jedinstvenu plažu Zlatni rat, kao jedan od simbola Jadrana i hrvatskog turizma.  

Novi vizualni identitet predstavlja iskorak u procesu pozicironiranja destinacije na međunarodnoj turističkoj mapi.   “Ideja je bila definirati jedinstveni vizualni identitet za cijelu destinaciju i s njime uskladiti vizualne identitete turističkih usluga koje im ova destinacija pruža, koji do ovog trenutka nisu imali jasnu međusobnu poveznicu i bili jedinstvena priča  destinacije” -  kazao je Markito Marinković, direktor TZ općine Bol.  

Na sastanku Skupštine i Turističkog vijeća TZO Bol autori agencije za kreativne komunikacije i branding CARLI+SOSA, Igor Carli i Goran Šoša, prezentirali su rješenje novog vizualnog identiteta destinacije Bol, rekavši par riječi o samom rješenju:  “Distanciranjem od "očekivanog" načina vizualiziranja Zlatnog rata kao simbola Bola kroz znak ili logotip, stvoren je suvremeni verbalni i vizualni identitet koji funkcionira na većini stranih jezika, što je u turizmu od velike važnosti, a tematski slogani unutar istog vizualnog jezika stvaraju modularan verbalni i vizualni sustav komunicirajući činjenice vezane za destinaciju i pripadajuće manifestacije.
Nijansom plave boje koja nastaje spajanjem mora i bijelog žala prisutnog na Zlatnom ratu, definirana je osnovna boja ovog identitetskog sustava.”  

Novi vizualni identitet primijenjivat će se na sve promotivne materijale i stranicu www.bol.hr.