Tijekom priprema za iduću turističku godinu, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju koja za cilj ima poticanje ranih rezervacija i putovanja u 2024. godini. Među tržištima obuhvaćenim kampanjom su ona s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, ali i ona koja najbolje reagiraju kada je riječ o ranom bukiranju, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija. Kampanja će se provoditi do kraja veljače 2024. godine na najznačajnijim buking platformama navedenih zemalja.
„Ranije planiranje putovanja, odnosno ranije rezervacije predstavljaju trend koji se polako, ali sigurno vraća, posebice u kontekstu povoljnijih cijena. Možemo se prisjetiti kako su se putovanja usred COVID krize rezervirala u last minute aranžmanima, ali kako se tržište oporavilo, vratio se i trend ranijeg bookiranja. Iz tog razloga odlučili smo dodatno potaknuti aktivnosti usmjerene ka bržem i jednostavnijem odabiru hrvatskih destinacija za provođenje odmora. Cilj nam je ojačati poziciju Hrvatske kao sigurne i visoko kvalitetne turističke destinacije koja će biti jedan od prvih izbora inozemnih gostiju pri osmišljavanju svog idealnog godišnjeg odmora“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Kampanja naglašava turističke proizvode za kojima je na spomenutim tržištima izražen najveći interes, a to su prirodne ljepote, kultura, nautika i aktivni odmor. Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online i social medije, a dodatna vrijednost ovih promotivnih aktivnosti jest promidžba Hrvatske putem landing stranica koje su isključivo posvećene našoj zemlji i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu izabrati i rezervirati smještaj.