Kampanja „Out of Office Award“ osvojila prestižnu SABRE nagradu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 24.05.2017 - 15:42

Kampanja Hrvatske turističke zajednice „Out of Office Award“, na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji „Pan-European Programme“! Tako je odlučio stručni žiri „The 2017 EMEA SABRE Awards“, kojeg čini više od 40 svjetskih stručnjaka. Svečana dodjela nagrada je održana u Londonu, a u finalnoj večeri su se natjecali najbolji projekti odabrani među više od 2400 ukupno prijavljenih projekata i radova.

Kampanja „Out of Office Award“ je implementirana na ukupno 12 tržišta, među kojima su Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Norveška, Poljska, Švedska, Švicarska, Nizozemska, Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i nagradna igra s glavnom nagradom u vidu sedmodnevnog putovanja u Hrvatsku, a pobjednik je bila najsmješnija i najkreativnija „out of office" poruka. Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren doseg od 8,14 milijuna ljudi i Twitter, gdje je ostvaren doseg od 2,35 milijuna ljudi.

Podsjećamo kako je ista kampanja ove godine osvojila i MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija i to u kategoriji Brand awareness kampanja, odnosno srebrnu nagradu IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.