Hrvatska turistička zajednica sudjelovala je na najvećem i najznačajnijem sajmu za opću publiku u Francuskoj Salon Mondial du Tourisme koji se od 14. do 17. ožujka održao u Parizu.
Osim HTZ-a, događanju je prisustvovalo oko 400 predstavnika francuskih i svjetskih turističkih destinacija, a turističku ponudu predstavile su i TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZŽ Ličko-senjske te TZŽ Zadarske.
S obzirom na to da je upravo bogata i raznolika priroda naše države jedan od glavnih motiva posjeta Francuza Hrvatskoj, ovaj je sajam bio odlična prilika za predstavljanje turističke ponude s naglaskom na prirodne ljepote i outdoor aktivnosti. Tako se u okviru turističkog sajma Salon Mondial du Tourisme, održao i sajam Destination Nature.
„Francuzi su iskazali izuzetno velik interes za hrvatskom turističkom ponudom te je hrvatski štand s prepoznatljivim motivima hrvatskih regija bio jedan od najposjećenijih na sajmu. Osim toga, Hrvatska je zabilježila odličan interes francuskih medija i publike pri čemu je istaknuta kao destinacija zapanjujućih prirodnih krajolika, zbog čega ju Francuzi smatraju apsolutnim hitom u industriji putovanja“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.
Dodajmo kako su dolasci i noćenja s ovog važnog emitivnog tržišta u stalnom porastu te se Francuzi sve više okreću bliskim i atraktivnim destinacijama među kojima Hrvatska zauzima jednu od vodećih pozicija.
Nadalje, važnost francuskog tržišta potvrđuje i posljednje TOMAS istraživanje prema kojemu su Francuzi među najboljim potrošačima u Hrvatskoj s dnevnom potrošnjom većom od 200 eura (po danu po osobi) te gostima koji u izuzetno velikom broju Hrvatsku posjećuju u razdobljima pred i posezone.