Francuskim medijima i partnerima predstavljen projekt Hrvatska 365

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 14.10.2014 - 16:02
Pozdravni govor direktora Ivicica
U organizaciji Hrvatske turističke zajednice danas je u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Parizu, uz nazočnost direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomira Ivičića, ministra turizma Darka Lorencina, veleposlanika Republike Hrvatske u Francuskoj Ive Goldsteina i direktorice predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj Danijele Mihalić Đurice, francuskim medijima, turoperatorima i agentima te brojnim javnim osobama predstavljen projekt Hrvatska 365. 

Kao uvod u predstavljanje projekta Hrvatska 365, za tridesetak ključnih francuskih turoperatora i medija te VIP gostiju upriličeno je kratko druženje s prezentacijom i degustacijom autohtonih hrvatskih proizvoda. Nakon koktela, prisutnima su se pridružili i ostali brojni agenti i partneri, njih preko stotinu pozdravili su veleposlanik Goldstein, direktor Glavnog ureda Ratomir Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin.

Nakon kratkih pozdravnih govora francuskim partnerima predstavljen je projekt Hrvatska 365 čiji je glavni naglasak na razvoju atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone. Ciljeve i glavne odrednice projekta predstavila je novoimenovana direktorica predstavništva u Parizu, Danijela Mihalić Đurica.

''Francusko tržište vrlo nam je značajno, njegov potencijal doista je izniman, a činjenica da Francuzi Hrvatsku često posjećuju izvan glavne sezone daje jak vjetar u leđa projektu Hrvatska 365 upravo na ovome tržištu. Francuzi Hrvatsku doživljavaju kao ''destinaciju  za otkrivanje'', što je dodatna prednost ovoga projekta ako se uzme u obzir da destinacije doista i nude mnogo toga za otkriti'', rekao je direktor Ivičić pri predstavljanju projekta Hrvatska 365. 

Hrvatska, kao destinacija u kojoj se može uživati tijekom cijele godine, s izvrsnom povezanošću i brojnim direktnim letovima, iznimno je zanimljiva francuskim partnerima. Šest ključnih proizvoda koji nose kampanju, kultura, vino i gastronomija, wellness i zdravlje, aktivni turizam i biciklizam te poslovni turizam, od posebnog su interesa francuskim gostima jer Hrvatsku vrlo često posjećuju upravo u pred i posezonskim mjesecima. 

Nakon uvodnoga predstavljanja projekta, svoju su ponudu predstavile i destinacije. Ponudu Južne Istre, s posebnim naglaskom na kulturu i aktivni odmor i biciklizam, predstavila je Ljerka Mikić, dok je Adriana Ivković predstavila bogatu eno-gastronomsku ponudu Dalmatinske Zagore, te brojne biciklističke i outdoor aktivnosti. Dvijema spomenutim destinacijama pridružile su se i destinacije Korčula i Pelješac te Dubrovnik i rivijera, čiju su ponudu odličnih vina i gastronomskih delicija te bogatu kulturnu baštinu predstavile Lea Čumbelić i Marina Primorac.

Predstavljanje projekta Hrvatska 365 u popodnevnim satima nastavit će se poslovnom radionicom Sell Croatia, za koju je nazočnost potvrdilo pedesetak domaćih i stranih agenata i turoperatora.