Stručni suradnik / specijalist za internetske stranice - Web specijalist (m/ž)

-

Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„Stručni suradnik/specijalist za internetske stranice“ – Web specijalist (m/ž)

Opis poslova:

  • upravljanje sadržajem web stranica Hrvatske turističke zajednice, unos sadržaja na turističko-informacijski portal croatia.hr i poslovne stranice htz.hr;
  • sudjelovanje u razvoju i optimizaciji internetskih stranica, planiranje potrebnih nadogradnji, razvoj i unapređenje funkcionalnosti, strukture i arhitekture stranica, testiranje novih funkcionalnosti, prijava bugova, izvještavanje kroz ticketing sustav;
  • izrada web formi za prijavu sudionika za razne svrhe (skupovi, radionice, sajmovi i sl.);
  • priprema podataka za import veće količine sadržaja koristeći Excel ili Google Sheets tablice;
  • osnovna obrada fotografija;
  • pružanje podrške djelatnicima lokalnih turističkih zajednica koji unose sadržaj na svoje poddomene u sklopu turističko-informacijskog portala croatia.hr, putem maila, telefona i ticketing sustava;
  • upravljanje sadržajem i funkcionalnostima mobilne aplikacije;
  • testiranje funkcionalnosti mobilne aplikacije.

 

Propisani uvjeti za radno mjesto*:

  • završen najmanje stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij;
  • najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima koji odgovaraju stupnju stečene stručne spreme iz točke 1;
  • znanje jednoga stranog jezika;
  • znanje rada na osobnom računalu.

* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22)


Poželjna znanja i kompetencije:

  • tri ili više godina radnog iskustva na poslovima vezanim uz CMS (WordPress, Joomla, Drupal, EDIT CMS…);
  • poznavanje procesa upravljanja i administriranja internetskim stranicama i portalima;
  • poznavanje HTML/CSS te JavaScripta;
  • poznavanje dobre prakse web dizajna i osnova razvoja weba te poznavanje principa kreiranja korisničkog iskustva (UX/UI);
  • osnovno poznavanje alata za obradu fotografija (Adobe Photoshop ili sl.);
  • prednost je odlično poznavanje Microsoft Excel (poznavanje naprednih funkcija poput pivot tablica, VLOOKUP, formule…; prednost certifikat);
  • poznavanje osnova online marketinških alata i procesa;
  • poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda;
  • sposobnost analitičkog i logičkog razmišljanja;
  • samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja;
  • odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama.


Što nudimo:

  • rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
  • lokacija u centru Zagreba;
  • redovita, odgovarajuća primanja;
  • ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
  • kontinuirano stručno usavršavanje.

 

Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis;
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda, certifikata i slične dokumentacije);
  • uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.

Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.


Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.

Rok prijave: 
09.11.2023.