Predmet nabave je izrada projektnog zadatka i detaljnih specifikacija aplikacije te praćenje i evaluacija uspostave informacijskog sustava za javne e-usluge u turizmu - prijava i odjava gostiju - nadogradnja računalne aplikacije eVisitor. Predmet nabave je podijeljen u dvije grupe:
- Grupa 1. - Izrada projektnog zadatka i detaljnih specifikacija aplikacije za javne e-usluge u turizmu - prijava i odjava gostiju - nadogradnja računalne aplikacije eVisitor,
- Grupa 2. - Praćenje i evaluacija uspostave informacijskog sustava - prijava odjava gostiju - nadogradnja računalne aplikacije eVisitor.
Ponuditelj može podnijeti ponudu samo za obje grupe zajedno. Ponuda koja se odnosi na samo jednu grupu neće biti prihvatljiva. Najmanje jedan stručnjak projektnog tima mora biti uključen u provedbu obje grupe.
ISPRAVAK TEKSTA DOKUMENTACIJE ZA NADMETANJE
U dokumentaciju za nadmetanje došlo je do korekcija unutar točke 3.7 Rok dostave ponude s pripadajućom dokumentacijom koje se odnose na rok za dostavu ponuda.
Ispravan tekst točke 3.7 Rok dostave ponude s pripadajućom dokumentacijom glasi:
3.7 Rok dostave ponude s pripadajućom dokumentacijom
Rok za dostavu je do 14. studenog 2019. godine do 12:00 sati, mjesto dostave ponude je Hrvatska turistička zajednica – Glavni ured, Iblerov trg 10/IV, Zagreb.