Poljskim medijima predstavljena hrvatska turistička ponuda

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo HTZ-a u Poljskoj je u suradnji s poznatim poljskim novinarom i autorom knjiga Bartkom Kieżunom organiziralo posebnu prezentaciju Hrvatske namijenjenu predstavnicima medija iz grada Wroclawa i okolice. Cilj prezentacije bila je promocija različitih segmenata ukupne hrvatske turističke ponude, a događanju su prisustvovali predstavnici medija poput National Geographic Traveler, portala Wp.pl, Naszemiasto.pl, Dolnyslask24.pl, Radio Wrocław te drugi lokalni mediji. 

Cjelokupno događanje održano je u dva dijela pa je tako na samom početku direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj, Małgorzata Kowalska, održala prezentaciju u kojoj je istaknula dobre rezultate dolazaka i noćenja poljskih turista u Hrvatskoj prošle godine. Naglasila je i dobru avionsku povezanost Poljske i Hrvatske s direktnim letovima s naglaskom na linije iz Wroclawa za Split, Dubrovnik, Zadar te kao novost za Rijeku. Tom prilikom predstavljena je i turistička ponuda Kvarnera s naglaskom na Europsku Regiju Gastronomije 2026. 

Nakon toga se uzvanicima obratio poljski poznati novinar, autor knjiga uključujući izdanu krajem prošle godine Croatia to Eat, Bartek Kieżun, s pričom o hrvatskoj gastronomiji, vinu i kulturi uz koju su gosti imali priliku kušati jela inspirirana hrvatskom kuhinjom s posebnim naglaskom na regiju Kvarner, a probali su i izvrsna hrvatska vina. 

„Iznimno nas veseli što smo prilikom ovog susreta prezentirali medijima iz zapadnog dijela Poljske bogatstvo i široku lepezu turističkih proizvoda Hrvatske – od prelijepih otoka i gastronomskih specijaliteta do povijesne i kulturne baštine gradova. Predstavljene su i mogućnosti dolaska u Hrvatsku, pogotovo zahvaljujući bogatoj mreži letova iz nekoliko poljskih gradova, uključujući i Wrocław“, izjavila je Kowalska, naglasivši kako će tijekom ljeta Poljska biti povezana sa svim zračnim lukama na Jadranu.