Kampanja HTZ-a na društvenim mrežama ostvarila 30 milijuna impresija

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 23.02.2021 - 11:39

Kampanja koju je Hrvatska turistička zajednica provela na društvenim mrežama „Croatia Full of New Beginnings“ na 15 inozemnih tržišta s ciljem zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije, postigla je svega u mjesec dana odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od 2 milijuna. 

Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske. 

„Rezultati kampanje na društvenim mrežama potvrđuju kako su naši brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. U ovim je trenucima ključno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na inozemnim tržištima, ali i povoljne epidemiološke situacije kako bi naša zemlja i ove godine bila percipirana kao sigurno turističko odredište“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako s tim ciljem na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje „Safe stay in Croatia“, dok će se glavne pozivne kampanje provoditi tijekom proljeća ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu. 

Velik interes unutar kampanje pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopački rit, Medvednica i Žumberak, ali i objave o hrvatskim dvorcima, kurijama i ljetnikovcima. Posebnu pažnju i reakcije izazvale su i objave o vinskim cestama te hrvatskoj gastronomskoj ponudi, kao i prijedlog otkrivanja bogate ponude Slavonije i Baranje. 

Upravo je promocija Hrvatske kroz manje poznata odredišta i lokalitete bio jedan od ciljeva kampanje u sklopu koje su se putem atraktivnih fotografija komunicirane kratke i zanimljive priče, odnosno prijedlozi kako provesti odmor u Hrvatskoj s naglaskom na proizvode poput eno-gastronomije, prirodnih ljepota, kulture, aktivnog odmora i dr.