Zajednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Parkova Hrvatske ostvarila odlične rezultate

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Ivo Biočina

Hrvatska turistička zajednica i „Parkovi Hrvatske“ su početkom travnja ove godine kreirali marketinšku kampanju s ciljem dodatnog pozicioniranja parkova kao jednog od motiva dolaska u hrvatske destinacije tijekom predsezone. Kampanja se putem YouTube kanala provodila na ukupno 22 tržišta, među kojima su i daleka tržišta poput SAD-a, Ujedinjenih Arapskih Emirata, J. Koreje, Saudijske Arabije i Katara, a promotivni video uradak je ostvario ukupno 9.5 milijuna pregleda i gotovo 40 milijuna impresija. Dodajemo kako se kampanja provodila i putem društvenih mreža Facebook i Instagram, na kojima je promotivni video uradak kroz organske postove (nesponzorirani post) ostvario više od milijun pregleda, što predstavlja odličan rezultat.

Podsjećamo kako se kampanja na domaćem tržištu provodi i na TV kanalima pa je tako velik broj ljudi i potencijalnih turista sada upoznat s bogatstvom flore i faune u Hrvatskoj, kao i aktivnostima u kojima mogu uživati svi oni koji posjećuju hrvatske destinacije tijekom proljeća. Pozitivni efekti ove kampanje vidljivi su i kroz pojačanu posjećenost nacionalnih parkova i parkova prirode, koji su tijekom ovog proljeća bili čest odabir domaćih i stranih turista. Navedeno potvrđuju i istraživanja koja redovito provodi Hrvatska turistička zajednica, a prema kojima je bogata i očuvana prirodna baština jedan od najčešćih segmenata po kojima strani turisti percipiraju Hrvatsku i hrvatske destinacije. Upravo ta činjenica može biti jedan od ključnih generatora u jačanju turističkog prometa, odnosno u produljenju sezone. Sve jezične inačice ovog promotivnog spota dostupne na službenom YouTube kanalu Hrvatske turističke zajednice, koji je dostupan putem ove poveznice.