Promocija hrvatske enologije na tržištu Poljske

Objavljeno: čet, 14.04.2022 - 11:08
PHOTOholic.pl

U suradnji s poznatim enološkim portalom www.winicjatywa.pl i magazinom Ferment Pismo o winie, u Varšavi je održana prezentacija i degustacija hrvatskih vina pod naslovom „Hrvatska otkrića. Od graševine do plavca. Iz Kutjeva na Korčulu“. Događaj je vodio ugledni poljski eno novinar, dobitnik Zlatne penkale, Tomasz Prange Barczyński. 

Prezentaciji su prisustvovali i poznati poljski turistički novinari i blogeri, kao i novinari koji prate eno-gastronomski segment. U sklopu ovog događanja predstavljena je lepeza najkvalitetnijih hrvatskih vina i vinarija, kao što su Tomac, Kabola, Krajančić, Krauthaker, Kosovec, Testament, Bibich, Coronica, Tomić, Kiridžija, Galić, Trapan i Plančić. Bila je to sjajna prilika približiti poljskim medijima hrvatsku enološku baštinu.

„Jako mi je drago da smo u posebnoj godini, kada obilježavamo 30 godina uspostave diplomatskih odnosa između Poljske i Hrvatske, uspjeli pripremiti niz događanja s ciljem dodatne promocije i isticanja Hrvatske na poljskom turističkom tržištu“, izjavila je Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Poljskoj, nadodavši kako se zahvaljuje svima koji su svojim radom doprinijeli realizaciji aktivnosti na tržištu Poljske.

Naime, od početka travnja Predstavništvo HTZ-a u Poljskoj započelo je s nizom događanja s ciljem intenzivne promocije turističke ponude Hrvatske na poljskom tržištu. Tako je Hrvatska bila zemlja partner Međunarodne konferencije baštine industrijskog turizma, koja je održana 7. travnja u gradu Zabrzu te u sklopu koje je direktorica Puszczewicz održala prezentaciju pod nazivom „Hrvatska puna prirodnih ljepota i održivog turizma“, kao i prezentaciju pod nazivom „Zagreb street art“

Nakon toga je u istome gradu održan i Međunarodni turistički sajam na kojem je predstavljena i hrvatska turistička ponuda uz dodatnu aktivnost, odnosno organizaciju prigodne izložbe „Hrvatska puna inspiracija za putovanja”. Na sajmu su se predtavili i HGK te destiancije Labin i Ston, a hrvatski je štand bio jedan od najposjećenijih.