Kako se 2024. godina primiče kraju, Predstavništvo HTZ-a u Slovačkoj organiziralo je tiskovnu konferenciju i posebnu prezentaciju u hotelu Sheraton u Bratislavi. Na događanju su, u božićnom duhu i opuštenoj atmosferi, prisustvovali renomirani mediji, novinari te najvažniji turoperatori i agencije.
Ovom su prilikom prezentirani odlični rezultati hrvatskog turizma ostvareni na slovačkom tržištu, a predstavljena je i Strategija razvoja održivog turizma do 2030. godine, kao i određeni marketinški ciljevi HTZ-a definirani Strateškim marketinškim i operativnim planom do 2027. Spomenute su i turističke nagrade koje su dodijeljene HTZ-u kao nacionalnoj turističkoj organizaciji, ali i Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji.
Slovačko tržište ove je godine ostvarilo povijesne i rekordne rezultate što je pokazatelj da im je Hrvatska i dalje najomiljenija destinacija za odmor. Konkretnije, od početka godine do kraja studenog s ovog je tržišta ostvareno oko 530 tisuća dolazaka i preko 3,3 milijuna noćenja, što u odnosu na lani predstavlja rast od 2 posto u dolascima i noćenjima.