Hrvatska među najpopularnijim inozemnim destinacijama Francuza

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj uspješno je predstavilo hrvatsku turističku ponudu na općem turističkom sajmu Salon Mondial du tourisme, koji se održao u Parizu zajedno sa sajmom Destination Nature, koji je specijaliziran za aktivnosti u prirodi. Hrvatski štand bio je među najposjećenijim štandovima zemalja i destinacija koje su se predstavljale francuskoj publici, čime je potvrđen velik interes Francuza za putovanjima u ovoj godini.

„Iako zbog aktualne situacije u Ukrajini vlada generalna nesigurnost i neizvjesnost, Francuzi pokazuju veliku zainteresiranost za turističkim putovanjima u sljedećim mjesecima, posebice nakon što je većina njih tijekom posljednje dvije godine, uslijed pandemije, putovala uglavnom unutar vlastite zemlje. Pritom su najtraženije teritorijalno bliže, sigurne i atraktivne destinacije, a upravo je Hrvatska tako percipirana na francuskom tržištu“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, dodavši kako su na sajmu svoju ponudu predstavile i turističke zajednice grada Zagreba te Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Zadarske županije.

Tijekom prvog dana sajma organizirano je i druženje za 30-ak francuskih novinara kojima su predstavljeni turistički noviteti hrvatskih regija koje se predstavljaju kao suizlagači na sajmu, a predstavljeni su i detalji o zračnoj povezanosti, novostima turoperatora te važećim uvjetima ulaska u Hrvatsku.

Da je Hrvatska sve popularnija među francuskim gostima potvrđuju i sve brojnije aviolinije, odnosno najave poput uvođenja linije Transavie iz Nantesa i Montpelliera za Split, Volotee iz Lillea za Split, Raynaira iz Pariza i Bordeauxa za Zadar i dr., a bilježi se i sve veći interes turoperatora koji kontinuirano uvode nove programe za Hrvatsku. Dodatna potvrda popularnosti naše zemlje su i brojne medijske objave o našoj zemlji u popularnim francuskim stručnim i općim medijima pa tako vodeći časopisi donose brojne reportaže o Hrvatskoj kao idealnoj destinaciji za predstojeće ljeto. 

Tako magazin Le Monde du plein AIR, jedan od najznačajnijih specijaliziranih časopisa za kamping i nature turizam, uz naslovnicu s hrvatskim motivima, donosi i veliku reportažu o kamping ponudi Hrvatske. Reportaža je nastala u suradnji uredništva magazina s Hrvatskom turističkom zajednicom i Udrugom Top Kamping Hrvatska. Tu su i brojne druge reportaže nastale kao rezultat studijskih putovanja francuskih novinara, poput objava u Le Figaro Nautisme, Notre Temps, A/R Magazine i dr. Također, dodajmo kako u Hrvatskoj ovih dana boravi i Sebastien Desurmont, novinar prestižnog francuskog časopisa GEO, koji će tijekom boravka u nekoliko hrvatskih regija prikupiti materijal koji će biti objavljen na čak 45 stranica u jednom od sljedećih brojeva ovog popularnog magazina.