Voditelj Ureda direktora (1 izvršitelj - m/ž)

-

Hrvatska turistička zajednica objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„Voditelj Ureda direktora“ (1 izvršitelj - m/ž)

Opis zadataka:

  • rukovođenje Uredom direktora
  • opće koordiniranje radom stručnih službi u Uredu direktora
  • praćenje i koordiniranje radom ostalih organizacijskih jedinica u HTZ-u te podrška posebnim funkcijama i tijelima HTZ-a
  • koordiniranje uspostavom internih poslovnih procesa te pružanje informacija i savjetodavno-analitičke potpore tijelima HTZ-a, direktoru, zamjeniku i/ili pomoćnicima direktora HTZ-a, te osobama na višim rukovodećim položajima
  • organiziranje i koordiniranje radom tijela HTZ-a (Turističko vijeće i Skupština) u suradnji s voditeljem Stručne službe za kontroling i reviziju
  • suradnja sa subjektima sustava TZ, nadležnim tijelima javne vlasti i vanjskim suradnicima u okviru zadaća Ureda direktora
  • izvještavanje direktora HTZ-a o provedenim aktivnostima Ureda direktora i poslovima kojima koordinira po nalogu direktora HTZ-a
  • kontrola i ovjeravanje dokumentacije o dogovorenim i obavljenim poslovima u okviru zadaća Ureda direktora
  • pripremanje i predlaganje poslovne dokumentacije iz djelokruga svoga rada
  • obavljanje ostalih poslova u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a odnosno po nalogu nadređenih

 

Uvjeti za radno mjesto*:

  • završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij (300 ECTS bodova);
  • najmanje tri godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
  • aktivno znanje jednog i poznavanje još jednog svjetskog jezika;
  • položen stručni ispit za rad u turističkoj zajednici, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
  • poznavanje rada na osobnom računalu

* sukladno čl. 12. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)

 

Poželjne kompetencije i vještine:

  • stručna sprema iz područja društvenih ili humanističkih znanosti
  • 5 ili više godina radnog iskustva na poslovima vođenja ureda ili koordiniranja uredskim poslovanjem
  • odlične komunikacijske sposobnosti i izražene organizacijske sposobnosti
  • odlično znanje engleskog jezika
  • sklonost timskom radu
  • samoinicijativnost, fleksibilnost
  • poznavanje zakonskih propisa o načinu poslovanja i financiranja sustava turističkih zajednica te neprofitnih organizacija
  • odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (npr. MS Windows, MS Office i sl.)

Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

 

Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije)
  • uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.

 

Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Rok za prijavu:
30. lipnja 2020.

Način prijave:
U obzir će se uzimati isključivo potpune i pravodobne prijave zaprimljene putem elektroničke pošte na adresu: [email protected]