Voditelj Odjela za udružene i strateške projekte (m/ž)

-

Što nudimo:

  • rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
  • lokacija u centru Zagreba;
  • redovita, odgovarajuća primanja;
  • ugodno radno okruženje u motivirajućem timu.


Opis poslova:

  • rukovođenje Odjelom za udružene i strateške projekte;
  • organiziranje, koordiniranje i provođenje strateških projekata i partnerstva (avioprijevoznici, turoperatori i sl);
  • organiziranje, koordiniranje i provođenje udruženog oglašavanja;
  • izvještavanje, kontrola i ovjeravanje dokumentacije o dogovorenim i obavljenim poslovima u okviru zadaća Odjela za udružene i strateške projekte;
  • pripremanje i predlaganje poslovne dokumentacije iz djelokruga svoga rada;
  • obavljanje ostalih poslova u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a, odnosno po nalogu nadređenih.


Uvjeti za radno mjesto*:

  • da ima završen najmanje preddiplomski sveučilišni ili stručni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
  • da ima najmanje dvije godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
  • da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
  • da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
  • da poznaje rad na osobnom računalu.

* sukladno čl. 13. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)


Poželjne kompetencije i vještine:

  • višegodišnje radno iskustvo na rukovodećim ili srodnim poslovima vezanim uz turizam;
  • iskustvo rada u ili s putničkim agencijama, turoperatorima, avioprijevoznicima i ostalim konsolidatorima putovanja i sl.;
  • znanje i razumijevanje marketinških koncepata i strategija;
  • dobro poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda;
  • sposobnost planiranja, koordinacije i upravljanja procesima vezanim uz strateške projekte;
  • dobre komunikacijske i izražene organizacijske sposobnosti;
  • odlično znanje engleskog jezika;
  • sklonost timskom radu;
  • samoinicijativnost, inovativnost i fleksibilnost;
  • odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama.


Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis;
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
  • uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.


Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Način prijave: Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.

U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.

Rok za prijavu: zaključno s 01.02.2021.