Voditelj Odjela za brend (1 izvršitelj - m/ž)

-

Hrvatska turistička zajednica objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto

„Voditelj Odjela za brend“ (1 izvršitelj - m/ž)

 Opis zadataka:

  • rukovođenje Odjelom za brend;
  • upravljanje brand arhitekturom i brend identitetom;
  • identifikacija ključnog sadržaja brenda i jačanje snage brenda;
  • izrada smjernica za produkciju marketinškog i srodnog sadržaja;
  • izrada i upravljanje vizualnim identitetom brenda;
  • kontrola usklađenosti marketinškog i srodnog sadržaja sa zadanim smjernicama;
  • izvještavanje, kontrola i ovjeravanje dokumentacije o dogovorenim i obavljenim poslovima u okviru zadaća Odjela za brend;
  • pripremanje i predlaganje poslovne dokumentacije iz djelokruga svoga rada;
  • obavljanje ostalih poslova u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a, odnosno po nalogu nadređenih.

Uvjeti za radno mjesto*:

  • da ima završen najmanje preddiplomski sveučilišni ili stručni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
  • da ima najmanje dvije godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
  • da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
  • da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
  • da poznaje rad na osobnom računalu.

* sukladno čl. 13. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom   uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)

Poželjne kompetencije i vještine:

  • višegodišnje radno iskustvo na rukovodećim ili srodnim poslovima vezanim uz marketing i razvoj brenda;
  • znanje i razumijevanje marketinških koncepata i strategija;
  • dobro poznavanje turističke industrije i turističkih proizvoda;
  • odlično teoretsko i praktično poznavanje metoda i alata brendiranja  i razvoja brend arhitekture kao i metodologije rada brend management odjela;
  • sposobnost planiranja, koordinacije i upravljanja procesima brendiranja;
  • dobre komunikacijske i izražene organizacijske sposobnosti;
  • odlično znanje engleskog jezika;
  • sklonost timskom radu;
  • samoinicijativnost, inovativnost i fleksibilnost;
  • odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama.

Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije)
  • uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.

Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Rok za prijavu:
16. kolovoza 2020.

Način prijave:
U obzir će se uzimati isključivo potpune i pravodobne prijave zaprimljene putem elektroničke pošte na adresu: [email protected]