Stručni suradnik za računovodstvene poslove (m/ž)

-

Što nudimo:

  • rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
  • lokacija u centru Zagreba;
  • redovita, odgovarajuća primanja;
  • ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
  • kontinuirano stručno usavršavanje;
  • rad s naprednim računovodstvenim sustavima.


Opis poslova:

  • računovodstveno- knjigovodstveni poslovi koji obuhvaćaju knjiženje dokumenata URA i IRA te izvoda, obračun plaća, blagajničko poslovanje, putni nalozi, izrada izvještaja za PDV, priprema računa za plaćanje, evidentiranje imovine i obveza te ostali srodni poslovi;
  • stručni poslovi s međusobno povezanim različitim zadaćama u čijem rješavanju se primjenjuju uobičajene metode rada, postupci ili stručne tehnike;
  • administrativno-operativni poslovi koji služe za provedbu stručnih zadataka (evidencije, poslovna dokumentacija, izvještavanje i dr.);
  • odgovornost za pravilnu primjenu metodologije rada, postupaka i stručnih tehnika.


Uvjeti za radno mjesto*:

  • da ima završen najmanje preddiplomski stručni ili sveučilišni studij (180 ili 240 ECTS bodova);
  • da ima najmanje godinu dana radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
  • da aktivno zna jedan i poznaje jedan svjetski jezik;
  • da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
  • da poznaje rad na osobnom računalu.

* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)


Poželjne kompetencije i vještine:

  • stručna sprema iz područja društvenih znanosti, ekonomskog usmjerenja;
  • samostalnost u obavljanju računovodstveno-knjigovodstvenih poslova;
  • razumijevanje poreznog sustava i računovodstvenog zakonodavstva u Hrvatskoj;
  • odlično poznavanje računovodstvenih standarda i pravila;
  • sposobnost logičnog razmišljanja;
  • samoinicijativnost i razvijena sposobnost komuniciranja;
  • izražene numeričke i analitičke sposobnosti;
  • točnost, ažurnost, sistematičnost, fleksibilnost;
  • odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (MS Windows, MS Office i sl.) posebno aplikacijama vezanim uz računovodstvo.


Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis;
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
  • uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.


Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Testiranje kandidata: HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Način prijave: Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.

U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.

Rok za prijavu: zaključno s 01.02.2021.