Hrvatska MICE ponuda predstavljena na sajmu IBTM World u Barceloni

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica i ove godine sudjelovala je na IBTM World 2025, jednom od najvećih i najznačajnijih svjetskih sajmova poslovnog turizma i MICE industrije, koji se održao u Barceloni.

Hrvatska se predstavila kroz cjelovitu i sve konkurentniju ponudu poslovnog turizma, koju su na unaprijed dogovorenim sastancima prezentirali specijalizirani djelatnici MICE ponude turističkih zajednica, hotela i PCO/DMC agencija.

Sudjelovanje na IBTM Worldu predstavlja važan segment u kontinuiranom pozicioniranju Hrvatske kao konkurentne, autentične i atraktivne MICE destinacije, posebno kada se uzme u obzir da interes međunarodnih organizatora poslovnih događanja za Hrvatskom iz godine u godinu raste.

Tijekom sajma su se hrvatski izlagači susreli s brojnim internacionalnim kupcima i organizatorima, uz poseban fokus na incentive putovanja, stručne skupove i kongrese srednje veličine.

Rekordan broj od 36 hrvatskih suizlagača potvrđuje rast hrvatske ponude i prepoznavanje značaja doprinosa međunarodnih poslovnih skupova za cjelogodišnji turizam. Naime, nerijetko se poslovni skupovi održavaju u razdoblju pred i posezone, što uvelike doprinosi razvoju turizma tijekom cijele godine.

Dodajmo kako se ovogodišnji IBTM World održao u razdoblju kada globalna industrija poslovnih događanja bilježi daljnji rast i interes za nove destinacije koje korporacije i stručne asocijacije traže za realizaciju svojih budućih poslovnih skupova.

Hrvatska se u tom kontekstu može pohvaliti s nekim od ključnih prednosti u odnosu na konkurente, a to su, između ostalog: sigurnost, dostupne i atraktivne destinacije s bogatom kulturnom i prirodnom baštinom, razvijena kongresna infrastruktura i široka ponuda sadržaja koji nadograđuju iskustvo poslovnih putnika.

U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, posjetitelji hrvatskog štanda imali su priliku kušati hrvatska vina i druge autentične delicije, koje su važan dio ukupnog doživljaja poslovnih gostiju. 

Osim pojedinačnih sastanaka, tijekom sajma su bile organizirane i grupne prezentacije za buyere te neformalno druženje s partnerima za koje su hrvatski izlagači osigurali brojne atraktivne nagrade.