Istra Weddings: vjenčanja kao turistički proizvod

TZŽ referenca: Istarska
Objavljeno: pon, 14.09.2020 - 14:23
TZ Istarska, Flick Factory
Vjenčanja kao turistički proizvod

Turistička zajednica Istre nastavlja s brendiranjem najvećeg hrvatskog poluotoka kao idealne destinacije za organizaciju vjenčanja

Uz idealnu klimu i nevjerojatne kulise za organizaciju romantičnih vjenčanja, istarsku priču zaokružuje i ponuda vrhunskih hotela, restorana i vinskih kuća. Prepoznala je to Turistička zajednica Istarske županije još 2014. godine kada je pokrenula projekt Istra - wedding destinacija.

Projekt, u sklopu kojeg su potaknute brojne inicijative usmjerene na pozicioniranje Istre u ovoj domeni, rezultirao je i izradom specijalizirane web stranice, a s ciljem dodatnog unapređenja i razvitka ovog turističkog proizvoda, dogovorene su i nove suradnje i mjere razvoja proizvoda.

Među prvim realiziranim projektima je izrada fotografija i video zapisa kojima će se destinacija moći oglašavati na raznim platformama. Partneri u ovom projektu su agencija WeddingsInCroatia, Studio Brzak weddings design, Lepor Weddings i Flammeum weddings & events.

Uz zračne snimke, organizirana su i dva stilizirana snimanja - u Nacionalnom parku Brijuni i u Village & Hotelu San Canzian. San Canzian je inače, prema američkom lifestyle on-line magazinu Brides.com nedavno uvršten među TOP 8 svjetskih lokacija u koje gosti mogu otputovati virtualno u potrazi za medenim mjesecom.

Turistička zajednica Istre vjeruje da se razvojem wedding proizvoda može znatno ublažiti sezonalnost turizma, ojačati pred i posezona te posljedično povećati prihodi lokalne zajednice u razdoblju izvan glavne sezone, a istovremeno promovirati manje razvijena turistička područja kao i male poduzetnike.