Održano EDEN benchmarking studijsko putovanje

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 02.12.2016 - 11:00
EDEN benchmarking 2016

Hrvatska turistička zajednica je, u sklopu EDEN projekta kojeg je utemeljila Europska komisija, organizirala benchmarking studijsko putovanje u slovenske EDEN destinacije, odnosno u dolinu Soče (nacionalni slovenski pobjednik 2008. godine) i Solčavsko (nacionalni slovenski pobjednik 2009. godine). Na ovom studijskom putovanju sudjeluju predstavnici hrvatskih EDEN destinacija koje su bile pobjednici i finalisti ovog projekta. Cilj putovanja je razmjena znanja i iskustava među predstavnicima hrvatskih i slovenskih EDEN destinacija, s naglaskom na prakse u promidžbi manje razvijenih destinacija.

 

Putovanje je započelo 30. studenoga u Solčavi gdje su sudionici obišli kulturne znamenitosti mjesta, a u nastavku dana je gospođa Mance Pepevnik, projektna koordinatorica za EDEN iz slovenske turističke organizacije, održala prezentaciju u sklopu koje je sudionike upoznala s ponudom mjesta, ali i utjecajem samog EDEN projekta na turističke trendove. Tijekom drugog dana putovanja sudionicima je predstavljen krajinski park Logarska dolina, dok će u sklopu trećeg i posljednjeg dana putovanja sudionici obići Kobariški muzej i Kobariške povijesne staze te Tolmina.

 

Projekt EDEN (European Destinations of Excellence) je Europska komisija pokrenula 2006. godine, s ciljem stvaranja europske mreže najljepših destinacija održivog turizma, promoviranja novih netradicionalnih i turistički manje razvijenih destinacija, smanjenja sezonalnosti i drugog, a u Hrvatskoj se izbor EDEN destinacija provodi kroz Hrvatsku turističku zajednicu i sustav turističkih zajednica u suradnji s Ministarstvom turizma od 2007. godine. Glavni cilj projekta je promicanje modela održivog razvoja turizma u cijeloj EU. Inicijativa se temelji na nacionalnim natjecanjima i promotivnim kampanjama namijenjenim odabiru i promociji turističke „destinacije izvrsnosti“ u svakoj zemlji sudionici. Kroz odabir i promociju destinacije EDEN učinkovito potiče vrijednosti, raznolikosti i zajednička obilježja europskih turističkih odredišta. To povećava vidljivost i stvara platformu za razmjenu dobre prakse diljem Europe kroz umrežavanje nagrađenih destinacija.