Na sajmu CMT predstavljena hrvatska turistička ponuda

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 24.01.2017 - 10:00
CMT

Hrvatska turistička zajednica nastupila je na turističkom sajmu CMT u Njemačkoj koji se održavao od 14. do 22. siječnja 2017. godine u Stuttgartu. Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na štandu veličine 168 m2 u sklopu kojega je svoju ponudu predstavilo i 18 suizlagača. Hrvatski je štand bio vrlo dobro posjećen tijekom svih dana održavanja sajma, a posebice tijekom vikenda. Osim pitanja vezanih za opću turističku ponudu Hrvatske, posjetitelji su se najviše raspitivali za kamping ponudu u Dalmaciji, Istri, Kvarneru te o nacionalnim parkovima Plitvička jezera i Krka.

Nastup na sajmu CMT je vrlo važan s obzirom da šira regija Stuttgarta ima više od 5 milijuna stanovnika i kao takva predstavlja značajno područje na najvažnijem emitivnom tržištu. Naime, njemački turisti su već tradicionalno najbrojniji gosti. Nastupom na CMT-u započeo je ciklus intenzivnih promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice na njemačkom tržištu za turističku sezonu 2017. godine.

Glavne teme sajma CMT su putovanja i kamping industrija, ali su prisutne i druge povezane teme poput biciklizma, pustolovnih putovanja, golfa, wellnessa, krstarenja i drugih turističkih proizvoda. Sajam CMT predstavlja najveći turistički sajam za široku publiku na svijetu. Na sajmu je ove godine sudjelovalo 2052 izlagača iz 93 zemlje, 360 regija te je bilo izloženo oko 850 kamping vozila. Ove je godine sajam posjetilo više od 235.000 posjetitelja, a zemlja partner sajma bila je Albanija. Slijedeće godine održava se jubilarno 50. izdanje CMT-a, a sajam će se održati od 13. do 21. siječnja 2018. godine.