Direktorica američkog predstavništva HTZ-a Ina Rodin postala Ambasadorom godine Virtuosa 2017

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 16.08.2017 - 15:49
Matthew Upchurch, Angela Roditi i Ina Rodin
Proglašenje direktorice predstavništva HTZ-a Ine Rodin Ambasadorom godine Virtuosa

Virtuoso Travel Week u Las Vegasu je najznačajniji turistički događaj na američkom kontinentu koji se održava svake godine u kolovozu i okuplja creme de la creme svjetskog luksuznog turizma.

29. održavanje Virtuoso Travel Weeka zabilježilo je rekordnu posjećenost – 5.670 sudionika iz 103 zemlje od čega 2.714 turističkih posrednika i 2.404 preferencijalnih partnera. 

Kao i prethodne dvije godine, predstavnici Glavnog ureda HTZ-a i ureda HTZ-a New York održali su brojne sastanke s turoperatorima, turističkim agencijama i ostalim savjetnicima za putovanje te cruising kompanijama iz SAD-a, Kanade, i Latinske Amerike te ih upoznali s turističkom ponudom Hrvatske, ulogom i aktivnostima HTZ-a te mogućnostima suradnje u cilju povećanja svijesti o Hrvatskoj kao atraktivnoj i sigurnoj europskoj i mediteranskoj destinaciji te povećanja turističkog prometa s predmetnih tržišta. 

Ovogodišnji Virtuoso Travel week izrazito je važan za Hrvatsku jer smo dobili novog člana Virtuosa, Boutique Hotel Alhambra – Lošinj Hotels & Villas, što je najveće priznanje za posljednje tri godine zahtjevne, ali vrlo produktivne suradnje s Virtuosom.


Osim HTZ-a i hotela Alhambra, hrvatske članice Virtuosa su: Calvados Club, Fortuna Travel, Hotel Villa Dubrovnik i Le Meridien Lav Hotel.

Veliko iznenađenje Virtuoso Travel Weeka je i priznanje HTZ-u za uspješnu suradnju i proglašenje direktorice predstavništva HTZ-a Ine Rodin Ambasadorom godine Virtuosa te dodjela istoimene nagrade tijekom sastanka 2017 Virtuoso Alliances. Nagradu su uručili Matthew Upchurch, CEO i vlasnik Virtuosa i Angela Roditi, VP Virtuoso Alliances.

S više od 16 tisuća turističkih savjetnika diljem svijeta te portfeljem od gotovo 1.700 partnera (hoteli i resorti, zrakoplovne kompanije, kompanije za krstarenja, onsite turističke agencije  i  turističke zajednice) i godišnjim prometom koji iznosi više od 21 milijardu američkih dolara, Virtuos je najznačajnija organizacija u segmentu luksuznih putovanja. Što više reći nego istinski Virtuoso.
«A Virtuoso offers what you cannot see, but will feel forever.» Matthew D. Upchurch, CEO Virtuoso
 

Virtuoso Travel Week, Las Vegas
Virtuoso Travel Week, Las Vegas

Članstvo i aktivnosti u suradnji s Virtuosom su prioritetne za promociju Hrvatske, rast turističkog prometa, povećanje konkurentnosti ponude i unaprjeđenja kvalitete usluge te pozicioniranja Hrvatske na mapu svjetskih luksuznih destinacija. 

Zahvaljujući povjerenju i podršci TZ Grada Zagreba, TZ Istre, TZ Kvarnera, TZ Splitsko-dalmatinske županije, TZ Dubrovačko-neretvanske županije te Virtuoso predstavnika hrvatskog turističkog gospodarstva, Hrvatska je među najtraženijim Virtuoso destinacijama s rastom potražnje od oko 25%.